divendres, 27 de desembre del 2013

"Joaquin Sabina". Sócol del Montroig.

El bon dia de la paella del "Gall"... surto de guàrdia... una mica desorientat i a deshora m'ajunto al bar amb en Nico i el Pepe que em portaràn a fer una via al sòcol... sort que em treuen a passeig...

No havia fet encara cap via al sòcol del Montroig, això que últimament he anat veient que sen n'han obert varies.

El sòcol és curiós, laberíntic, discontinu, frondós... la roca és variadeta, i abunda roca regular, tampoc puc jutjar totes les vies, però la que vam fer vas trobant trams bé i d'altres rostolleros i que encara que vigilis vas tirant pedretes. Anavem tres, al primer llarg pujant l'últim ja vaig rebre pedrada a la barbeta, al tercer el bruto del Pepe va fer baixar una allau de pedres que ens vam cagar...

A dalt de tot i a un llarg, el llarg... bon llarg vertical, amb fissurote i bona roca, pràcticament desequipat i que s'ha d'agafar amb ganes i compte... aquest el vaig disfrutar!

Va una mica de basarda pensar que el Marmo ho va obrir a pelo!

La ressenya i alguna foto:
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada